Jump to content

Edit History

Eika

Eika

TwisT skrev 11 minutter siden:

Har du tatt høyde for at Bavaria også har solgt flere båter i Norge enn de fleste andre båtmerker?

Sånn sett er kanskje feil og mangler ganske jevnt fordelt?

Stygge tall, men halvparten av reklamasjons sakene jeg har tatt, er på Bavaria. Det er like mange reklamasjoner, som på alle de andre merkene til sammen 

Når noe skal masseproduseres i den grad som Bavaria gjør, så går det desverre utover kvaliteten :/ for det er ikke tvil om at Bavaria er det merke som produserer mest for tiden. Vi kan gjerne kalle det mandags båter, men hvor mange mandager har tyskerne pr uke? Hvordan de er ellers, det vet jeg ikke, da jeg kun jobber med glassfiber og gelcoat

Eika

Eika

TwisT skrev 2 minutter siden:

Har du tatt høyde for at Bavaria også har solgt flere båter i Norge enn de fleste andre båtmerker?

Sånn sett er kanskje feil og mangler ganske jevnt fordelt?

Stygge tall, men halvparten av reklamasjons sakene jeg har tatt, er på Bavaria. Det er like mange reklamasjoner, som på alle de andre merkene til sammen 

Når noe skal masseproduseres i den grad som Bavaria gjør, så går det desverre utover kvaliteten :/ for det er ikke tvil om at Bavaria er det merke som produserer mest for tiden. Hvordan de er ellers, det vet jeg ikke, da jeg kun jobber med glassfiber og gelcoat

• Create New...