Rune.f Startet 22.August.2022 Link til dette innlegget Startet 22.August.2022 Ser etter en enkel stol til Pioner 15 for å få støtte til ryggen, se bilde av stolen, har noen prøvd dette ? Det ser noe merkelig ut, ser mer ut som en pute? men den har høy rygg for god støtte til en sliten rygg med div fremedlegemer i, er den skrudd fast ? dårlig beskrevet på nettsiden. Sitér dette innlegget Link to post
Sørlandet2 Svart 22.August.2022 Link til dette innlegget Svart 22.August.2022 Dette er en klappstol beregnet til å sitte på bakken, svaberg. Super til det, men det er ikke en stol for fast montering. Sitér dette innlegget Link to post
Rune.f Svart 22.August.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2022 Herregud?så feil kan man ta? Da får jeg se etter noe annet, skulle gjerne hatt ett som står på lokket over bensintanken samtidig som lokket kan åpnes. Sitér dette innlegget Link to post
Fuglen Svart 22.August.2022 Link til dette innlegget Svart 22.August.2022 Jeg har en lignende, ikke biltema, som jeg bruker i min pioner. Har den bare laus. Det er antiskli på min stol under. Funker greit. Sitér dette innlegget Link to post
Sinvano Svart 22.August.2022 Link til dette innlegget Svart 22.August.2022 Bruker den Biltema har til 449,- selv. Det er også løs pute og den er genial! Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 23.August.2022 Link til dette innlegget Svart 23.August.2022 Digg å sitte på. Men, etter en sommers bruk så kan jeg konstatere at stoffet er lite UV-resistent og bunnen tåler ikke svaberg da stoffet er tynt der stålkonstruksjonen inne i stolen treffer. Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 24.August.2022 Link til dette innlegget Svart 24.August.2022 Finnes flere varianter, vi hadde en litt nedskalert versjon - med kraftigere stoff som tøler litt mer- altså ikke BT sin - tror det var en slik: https://www.seasea.se/bord-stolar/vikbara-stolar-dynor/comfort-seat-compact-originalet-röd Fint å sitte på i båten når man ville ha litt ekstra ryggstøtte (brukte den aldri på svaberg). Det kan godt være det vil fungere på din båt, men jeg ville ikke valgt den med så digre puter. Se om du kan lage noe som gjøre at du kan feste setet med stropper e.l. Men skal du ha noe som skal skrus fast må du se etter noe annet. :-D Sitér dette innlegget Link to post
Rune.f Svart 27.August.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August.2022 Krimart....med det de andre her nå sier + ditt tips til stropoefesting er det klart, det blir å prøve BT setet, vil da også bruke de enkle Blå "lastestroppene" som dras til fra BT, kapper 2st og popper fast begge ender med store skiver, selve låsedelen av stroppen med kun ca 3-4cm av stroppen slik att det blir flat stropp over hele setet, de 2 låsdelene frestes litt til sides for lokket å den andre på lokket til tanken, kan da stramme fast setet litt til sides for senterlinje av båten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.