Jump to content

Edit History

5nacks

5nacks

Ny oppdatering: anleggsflaten ble veldig bra på akslingen, men et "nytt" problem dukket opp. I bakkant av der simmeringene skal sitte, så skal det gå en skrå kant som skal flukte mot en kon skive som sitter før propellhuben. Denne skrå kanten ble dreid bort av skiensfirmaet som dreit seg ut, og derfor vil ikke dette bli en god løsning selv om pensjonisten gjorde en bra jobb med å bygge opp akslingen til riktig dim. Akslingen er nå søppel, og jeg krysser fingre tær og det som er for at det går smertefritt å bruke deler fra drevet som blir levert i helga. Har lyst til å navngi skiensfirmaet til skrekk og advarsel til andre, men daglig leder har fått til kl. 12:00 i morgen for å rydde opp etter seg. Jeg står i fare å måtte betale for et ekstra båtløft fordi jeg ikke for sjøsatt innen avtalt tid (andre båter skal på land). 

5nacks

5nacks

Ny oppdatering: anleggsflaten ble veldig bra på akslingen, men et "nytt" problem dukket opp. I bakkant av der simmeringene skal sitte, så skal det gå en skrå kant som skal flukte mot en kon skive som sitter før propellhuben. Denne skrå kanten ble dreid bort av skiensfirmaet som dreit seg ut, og derfor vil ikke dette bli en god løsning selv om pensjonisten gjorde en bra jobb med å bygge opp akslingen til riktig dim. Akslingen er nå søppel, og jeg krysser fingre tær og det som er for at det går smertefritt å bruke deler fra drevet som blir levert i helga. Har lyst til å navngi skiensfirmaet til skrekk og advarsel til andre, men daglig leder har fått til kl. 12:00 i morgen for å rydde opp. Jeg står i fare å måtte betale for et ekstra båtløft fordi jeg ikke for sjøsatt innen avtalt tid (andre båter skal på land). 

• Create New...