Vigen Startet 24.August.2022 Link til dette innlegget Startet 24.August.2022 Har nylig kjøpt en Polar 770 1985 max en VP MD30. Noen som vet hvor sikringsskapet er plassert. Sitér dette innlegget Det er en vesentlig forskjell mellom et åpent sinn og hull i hodet... Link to post
bellen Svart 24.August.2022 Link til dette innlegget Svart 24.August.2022 Jeg kjenner ikke båten i detalj og jeg prøver å ikke være frekk, men dette er vel en så pass liten båt at det tar vel maks 10 minutter å gå igjennom hele båten? Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 24.August.2022 Link til dette innlegget Svart 24.August.2022 Vil si det samme som bellen. Så start med å følge ledninger fra batteri. Så bør du komme frem til sikringer. Men kan ikke tenke meg du finner Sikringsskap. Er nok mer noen enkle flatstift sikringer en plass, med mindre alt er lagt opp på nytt i senere tid. Disse gamle båter, er vel ikke kjent for noe avansert el opplegg. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Oliver Svart 26.August.2022 Link til dette innlegget Svart 26.August.2022 Se under "dashbordet". Sitér dette innlegget Link to post
Knude Svart 26.August.2022 Link til dette innlegget Svart 26.August.2022 Fritt etter hukommelsen : hovedsikringer der batteriene står. Rekkeklemmer synlige når du løsner plata i taket forran hoved skott s/b side. Noen sikringer der. Litt avhengig av årsmodell men noen ble levert med små automat sikringer over bryteren i panelet. Om ikke står det ei rekke med sikringer på skott under dashbordet. Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Vigen Svart 29.August.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2022 Takker for svar og tar en «søkerunde» Mye nytt for meg i Polaren etter 25 år med Nidelv 24, så det kommer nok flere spør ål her etter hvert;-) Sitér dette innlegget Det er en vesentlig forskjell mellom et åpent sinn og hull i hodet... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.