Jump to content

Edit History

S/Y Emma

S/Y Emma

frankive skrev 58 minutter siden:

Dette så jo helt perfekt ut, akkurat slik jeg ser det for meg :)

Du har ikke produktnummerene på projektor og rullgardin?

Projektoren er en slik. Men det finnes sikkert bedre og nyere varianter nå. Ville søkt etter miniprojektor-tester på nettet først.

Det er lurt å ha en lyssterk, så det ikke trenger å være helt mørkt ute. En projektor stråler ikke svart lys, så man må kompensere ved å skru opp lysstyrken.

Rullegardinen er en slik, så her får du bare finne en som er så bred som du får plass til/ønsker.

Så er det kjekt å ha en bærbar høyttaler eller stereoanlegg med AUX-inngang i tillegg, så du kan koble den til projektoren og få skikkelig lyd.

S/Y Emma

S/Y Emma

frankive skrev 57 minutter siden:

Projektoren er en slik. Men det finnes sikkert bedre og nyere varianter nå. Ville søkt etter miniprojektor-tester på nettet først.

Rullegardinen er en slik, så her får du bare finne en som er så bred som du får plass til/ønsker.

Så er det kjekt å ha en bærbar høyttaler eller stereoanlegg med AUX-inngang i tillegg, så du kan koble den til projektoren og få skikkelig lyd.

S/Y Emma

S/Y Emma

frankive skrev 53 minutter siden:

Så er det kjekt å ha en bærbar høyttaler eller stereoanlegg med AUX-imngang i tillegg, så du kan koble den til projektoren og få skikkelig lyd.

• Create New...