Gunnar Startet 26.August.2022 Link til dette innlegget Startet 26.August.2022 Har kjøpt en Lewmar HX1 ankervinsj. I koblingsskjema står det bare hvordan de to tykke ledningene skal kobles. De to tynne lederene finner jeg ingenting om. Noen som kan fortelle? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 26.August.2022 Link til dette innlegget Svart 26.August.2022 Hei. Kanskje til telleverk som skal måla kor mykje kjetting som er ute? Sitér dette innlegget Link to post
Midtpinne Svart 26.August.2022 Link til dette innlegget Svart 26.August.2022 Jeg lurte på det samme når jeg installerte en Lewmar. Jeg googlet og det nærmeste jeg kom et svar var: "That should be used to power up the wireless remote box if you are installing one." Jeg fant ingen forklaring utover det, og siden jeg ikke vil koble til en "wireless remote box" sluttet jeg og lete etter svaret. Sitér dette innlegget Link to post
mrtiger Svart 26.August.2022 Link til dette innlegget Svart 26.August.2022 Tipper det er start av motoren. Enten via bryter eller trådløs modul. Sitér dette innlegget Link to post
Arne Henriksen Svart 26.August.2022 Link til dette innlegget Svart 26.August.2022 Min stemme går til signalkabel for kjedeteller. Har akkurat bestilt meg ny vinsj etter at jeg klarte å ødelegge den gamle, og der står det "Sensor for kjedeteller er montert som standard" - men den omtales samtidig INGEN steder i dokumentasjonen. Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
mrtiger Svart 26.August.2022 Link til dette innlegget Svart 26.August.2022 Rettelse, det er nok en therminal cut out. Sitér dette innlegget Link to post
Gunnar Svart 27.August.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.August.2022 Takk for alle gode forslag! Da ser det ut som jeg kan la den tynne ledningen ligge ubrukt med god samvittighet! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.