Jump to content

Edit History

HiWard

HiWard

abbor skrev 49 minutter siden:

Nå er jeg lykkelig uvitende om innenbordsmotorer og har tenkt å la det forbli slik, men hvis det bare er tilførsel og ingen retur så vil drivstoffmålerene du nevner fungere fint. 

Jeg lever i utakt med tidens ånd og kjører V8 bensin ? Uten retur.

abbor skrev 49 minutter siden:

Kjenner til Lowrance og Simrad sine, som er akkurat samme produkt, de er nøyaktige og jeg har ikke hørt om noen problemer med pålitelighet eller lekkasjer. Du vil trenge en plotter fra Lowrance eller Simrad for å kalibrere sensoren. 

Takk, det visste jeg ikke. Jeg har plotter fra Raymarine, så da utgår disse. Hva er det som må kalibreres?

HiWard

HiWard

abbor skrev 43 minutter siden:

Nå er jeg lykkelig uvitende om innenbordsmotorer og har tenkt å la det forbli slik, men hvis det bare er tilførsel og ingen retur så vil drivstoffmålerene du nevner fungere fint. 

Jeg lever i utakt med tidens ånd og kjører V8 bensin ? Uten retur.

abbor skrev 47 minutter siden:

Kjenner til Lowrance og Simrad sine, som er akkurat samme produkt, de er nøyaktige og jeg har ikke hørt om noen problemer med pålitelighet eller lekkasjer. Du vil trenge en plotter fra Lowrance eller Simrad for å kalibrere sensoren. 

Takk, det visste jeg ikke. Jeg har plotter fra Raymarine, så da utgår disse. Hva er det som må kalibrers?

• Create New...