Jump to content

Edit History

Epsilon1

Epsilon1

Har anskaffet meg en daycruiser på 20 fot som jeg skal lagre på et kaldtlager i vinter. I den forbindelsen lurer jeg på hvordan man best mulig dekker til båten med tanke på kondens/fukt. Jeg tar ut alt av løse puter og stoler o.l. Er det tilstrekkelig å bare benytte havnekalesje eller bør man ha en eget båttrekk/presenning. Bør man legge til rette for luftespaler m.m?

Epsilon1

Epsilon1

Har anskaffet meg en daycruiser på 20 fot som jeg skal lagre på et kaldtlager i vinter. I den forbindelsen lurer jeg på hvordan man bedt mulig dekker til båten med tanke på kondens. Jeg tar ut alt av løse puter og stoler o.l. Er det tilstrekkelig å bare benytte havnekalesje eller bør man ha en eget båttrekk/presenning. Bør man legge til rette for luftespaler m.m?

Epsilon1

Epsilon1

Har anskaffet meg en daycruiser på 20 fot som jeg skal lagre på et kaldtlager i vi ter. I den forbindelsen lurer jeg på hvordan man bedt mulig dekker til båten med tanke på kondens. Jeg tar ut alt av løse puter og stoler o.l. Er det tilstrekkelig å bare benytte havnekalesje eller bør man ha en eget båttrekk/presenning. Bør man legge til rette for luftespaler m.m?

• Create New...