Jump to content

Edit History

Mastiff

Mastiff

@alfaalfa Det var utvekslingen, ja. Han hadde glemt å si at det var en 90 hk chippet til 115. Det forklarer jo ikke at propellen som skal være 23" gir lavere fart enn den som er 19", men han sa også at propellen han kjøpte av meg, spant seg opp på mye mindre trim enn Black Maxen. Så da er det kanskje ventilering?

Han sier at motoren står med kavitasjonsplata omtrent ved bunnen, det han kaller standardmontering. Jeg vet ikke med Ibiza Sport, men min Quicksilver ville ha plata ett hakk lenger ned, mener jeg å huske. Og den hadde en 75 som var chippet til 115.

Mastiff

Mastiff

@alfaalfa Det var utvekslingen, ja. Han hadde glemt å si at det var en 90 hk chippet til 115. Det forklarer jo ikke at propellen som skal være 23" gir lavere fart enn den som er 19", men han sa også at propellen han kjøpte av meg, spant seg opp på mye mindre trim enn Black Maxen. Så da er det kanskje ventilering?

Han sier at motoren står med kavitasjonsplata omtrent ved bunnen, så standardmontering.

Mastiff

Mastiff

• Create New...