Ace333 Startet 29.August.2022 Link til dette innlegget Startet 29.August.2022 Da har jeg nettopp fått kjøpt meg et smykke av en trebåt som forrige eier ikke hadde tid å fullføre så jeg starter en tråd her. Jeg er takknemlig får alle råd fra medlemmene her. Båten har stått lagret inne og er helt tørr, jeg skal hente den og sette den i tunet og dekke den til, for å jobbe med den godværsdager, og sjøsette den på våren. Tenkte jeg skulle begynne og olje den nå mens den er tørr Og trenger råd om hvilken olje (linolje/terpentin?) utvendig/innvendig blandingsforhold, fremgangsmåte. vil helt sikkert be om mer råd når jeg tar for meg innredning som følger med ( mahogni og ny kalesje som følger med. Samt beste merke utenbordsmotor ( tenkte 30 hestekrefter. Lang tråd men er glad for alle gode råd om videre fremgangsmåte utifrå bildene som jeg har lagt med. Skal legge it flere etterhvert. mvh Frank Sitér dette innlegget Link to post
rundgren Svart 29.August.2022 Link til dette innlegget Svart 29.August.2022 Veldig fin båt! Blir kult å følge med på prosessen videre Sitér dette innlegget Link to post
Ace333 Svart 31.August.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.August.2022 Da er båten hentet og jeg har tatt noen bilder av tilstanden og det som følgte med båten :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.