Randi Røst Kile Startet 30.August.2022 Link til dette innlegget Startet 30.August.2022 Vi har nettopp kjøpt en bavaria 34 sport open. Vi liker å kjøre med båten åpen. Jeg har ringt bavaria Norge, men ingen kan fortelle meg hvordan jeg fornuftig og etter hensikten da plasserer kalesjen. Jeg trenger hjelp. Please. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 30.August.2022 Link til dette innlegget Svart 30.August.2022 Randi Røst Kile skrev 16 minutter siden: Vi har nettopp kjøpt en bavaria 34 sport open. Vi liker å kjøre med båten åpen. Jeg har ringt bavaria Norge, men ingen kan fortelle meg hvordan jeg fornuftig og etter hensikten da plasserer kalesjen. Jeg trenger hjelp. Please. Jeg kjenner ikke den båten, men kan ikke tidligere eier fortelle deg? Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 30.August.2022 Link til dette innlegget Svart 30.August.2022 I vår Bavaria 28 Sport, så la vi alltid kalesjen i rommet under den store solsengen. Du har vel samme løsning i din båt? I 39 foteren hadde vi også denne løsningen, men langt færre kalesjedeler. Kalesjeveggen bak ble også lagt i rommet under solsengen. Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.