Jump to content

Edit History

Lazyjack

Lazyjack

Jeg har erfaring som skipper på redningsskøyte gjennom 10 år. Ideen din med påhenger må du legge død straks. Det vil være svært risikofylt og nesten sikkert ikke være gjennomførbart. Det samme gjelder de to andre metodene du skisserer. At du i det hele tatt vurderer metodene du nevner forteller meg at du har lite eller ingen erfaring med større båt og å gå på kysten. Det er grunn nok for meg til å rope VARSKU!

Vi snakker om Norskekysten her og et forsøk vil raskt sette liv og helse i spill. Ikke bare for deg men også for de som skal forsøke å berge deg og båten når det går galt. 

Du har ikke sagt noe om hva slag motor du har om bord og hva som feiler den. Jeg vil anbefale å heller følge det sporet. Her på båtplassen finnes folk med erfaring og kunnskap om det meste og det skal være ganske håpløst om det ikke kan finnes en løsning. 

Mer info og bilder av båt og motor vil i så fall være nyttig. 

Lazyjack

Lazyjack

Jeg har erfaring som skipper på redningsskøyte gjennom 10 år. Ideen din med påhenger må du legge død straks. Det vil være svært risikofylt og nesten sikkert ikke være gjennomførbart. Det samme gjelder de to andre metodene du skisserer. At du i det hele tatt vurderer metodene du nevner forteller meg at du har lite eller ingen erfaring med større båt og å gå på kysten og det er grunn nok for meg til å rope VARSKU!

Vi snakker om Norskekysten her og et forsøk vil raskt sette liv og helse i spill. Ikke bare for deg men også for de som skal forsøke å berge deg og båten når det går galt. 

Du har ikke sagt noe om hva slag motor du har om bord og hva som feiler den. Jeg vil anbefale å heller følge det sporet. Her på båtplassen finnes folk med erfaring og kunnskap om det meste og det skal være ganske håpløst om det ikke kan finnes en løsning. 

Lazyjack

Lazyjack

Jeg har erfaring som skipper på redningsskøyte gjennom 10 år. Ideen din med påhenger må du legge død straks. Det vil være svært risikofylt og nesten sikkert ikke være gjennomførbart. Det samme gjelder de to andre metodene du skisserer. At du i det hele tatt vurderer metodene du nevner forteller meg at du har lite eller ingen erfaring med større båt og å gå på kysten og det er grunn nok for meg til å rope VARSKU. Jeg synes også det er betenkelig at faktisk flere her kommer med råd om hvordan et slikt prosjekt kunne gjennomføres. Vi snakker Norskekysten her og et forsøk vil raskt sette liv og helse i spill. Ikke bare for deg men også for de som skal forsøke å berge deg og båten når det går galt. 

Lazyjack

Lazyjack

Jeg har erfaring som skipper på redningsskøyte gjennom 10 år. Ideen din med påhenger må du legge død straks. Det vil være svært risikofylt og nesten sikkert ikke være gjennomførbart. Vi snakker Norskekysten her og et forsøk vil raskt sette liv og helse i spill. Ikke bare for deg men også for de som skal forsøke å berge deg og båten når det går galt. 

Lazyjack

Lazyjack

Jeg har erfaring som skipper på redningsskøyte gjennom 10 år. Ideen din med påhenger må du legge død straks. Det er langt fra gjennomførbart og vil raskt sette liv og helse i spill. Ikke bare for deg men også for de som skal berge deg og båten når det går galt. 

• Create New...