Medusa2 Startet 1.September.2022 Del på Facebook Startet 1.September.2022 Hei dere Har en eldre Sleipner thruster som jeg ikke finner koplingskjema til Har hatt den ute og skulle selvfølgelig ha merket pluss og minus Type R 125/3 - 534/528 Har lagt ved noen bilder av den Sitér dette innlegget Link to post
X10an Svart 1.September.2022 Del på Facebook Svart 1.September.2022 Det merker du nok fort. Om den går feil vei så bytter du bare om, eller snur stikka i styrhuset opp ned. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 1.September.2022 Del på Facebook Svart 1.September.2022 Ja, rotasjonsretning er styrt av polariteten. ikke noe galt skjer. Sitér dette innlegget Link to post
Medusa2 Svart 1.September.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.September.2022 (redigert) Takker, men hvor skal pluss og minus kobles på ? :) forklarte meg nok litt feil :) Redigert 1.September.2022 av Medusa2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 1.September.2022 Del på Facebook Svart 1.September.2022 Eg true eg har tilsvarande trøster,dersom du er interisert så kan eg ta bilder av dokumentasjonen som eg har,men då treng eg eit tlf nr, Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 1.September.2022 Del på Facebook Svart 1.September.2022 A1 front er minus. A2bak på motor går tilfelle høyre side mot motor D2 venstre side front rele D1 høyre side front rele +ledningen til skinna mot motor som er felles . Håper du forstår forklaringen min Sitér dette innlegget Link to post
Medusa2 Svart 27.Mai.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2023 husky dane 85, bilder hadde vært flott, mitt mob. nr. er 970 11 198 Sitér dette innlegget Link to post
Medusa2 Svart 27.Mai.2023 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2023 Mawilu. Skal vi se: A1 er minus, den er grei. at pluss ledninga skal kobles til skinna der releene står er også ok. Det du skriver om A2 osv.. skjønte jeg ikke helt dessverre...... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.