Jump to content

Edit History

Mastiff

Mastiff

Z-Wave, faktisk... Jeg har bare et par wifi-brytere. :giggle: En sånn bryter koster 279 kroner. Stømregningen for august, da vi ikke hadde noen som helst oppvarming og den siste uka uten varmtvammsberederen på, kom på over 5000. Hvis forståsegpåerne har rett, og det blir minst like høy pris et par år framover, er nok sånne ting ganske fort innspart. :wink:

Edit: Hvis da ikke hylende SP-ordførere i fjellhyttekommuner klarer å få latterskrika til å kjøre i gang strømstøtte for hytter også, før alle de lokale næringsdrivende går konkurs og til og med grunnfjellet på 5-6 prosent forlater den synkende skuta.

Edit 2: Jeg vurderer også om jeg burde få et rundt 100 watt solcellepanel på taket av styrehuset, men jeg vet ikke om det er så mye å hente der, siden den ligger ute hele året, og solceller er vel mindre effektive om vinteren. Eller? Enda en ting jeg ikke aner noe om...

Mastiff

Mastiff

Z-Wave, faktisk... Jeg har bare et par wifi-brytere. :giggle: En sånn bryter koster 279 kroner. Stømregningen for august, da vi ikke hadde noen som helst oppvarming og den siste uka uten varmtvammsberederen på, kom på over 5000. Hvis forståsegpåerne har rett, og det blir minst like høy pris et par år framover, er nok sånne ting ganske fort innspart. :wink:

Edit: Hvis da ikke hylende SP-ordførere i fjellhyttekommuner klarer å få latterskrika til å kjøre i gang strømstøtte for hytter også, før alle de lokale næringsdrivende går konkurs og til og med grunnfjellet på 5-6 prosent forlater den synkende skuta.

Edit 2: Jeg vurderer også om jeg burde få solceller på taket av båten, men jeg vet ikke om det er så mye å hente der, siden den ligger ute hele året, og solceller er vel mindre effektive om vinteren. Eller? Enda en ting jeg ikke aner noe om...

Mastiff

Mastiff

Mastiff

Mastiff

Z-Wave, faktisk... Jeg har bare et par wifi-brytere. :giggle: En sånn bryrer koster 279 kroner. Stømregningen for august, da vi ikke hadde noen som helst oppvarming og den siste uka uten varmtvammsberederen på, kom på over 5000. Hvis forståsegpåerne har rett, og det blir minst like høy pris et par år framover, er nok sånne ting ganske fort innspart. :wink:

• Create New...