Jump to content

Edit History

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Hva er budsjettet ditt?

Tenker du brukt motor, eller ny?

Av brukte motorer kan du vel relativt enkelt oppgradere til nyere (enn 40B) Volvo Penta rekkeseksere. Altså 41, 42, 43 etc. Jeg mener at de har likt fotavtrykk et godt stykke oppover. Jeg vet ikke hvor et evt skille går.

Men du må vel også bytte drevet hvis du skal opp i mye nyere. Jeg er ikke så godt kjent i drev verdenen, og vet ikke hva drevet du har per i dag tåler.

Hvis det er en båt du har bestemt deg at du skal ha i lengre tid så er det jo aktuelt å tenke helt nytt. Da åpner markedet opp for en del motorer som er både lettere og sterkere enn den du har nå. = raskere akselerasjon, mer fart og mindre forbruk.

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Hva er budsjettet ditt?

Tenker du brukt motor, eller ny?

Av brukte motorer kan du vel relativt enkelt oppgradere til nyere (enn 40B) Volvo Penta rekkeseksere.

Men du må vel også bytte drevet hvis du skal opp i mye nyere. Jeg er ikke så godt kjent i drev verdenen, og vet ikke hva drevet du har per i dag tåler.

Hvis det er en båt du har bestemt deg at du skal ha i lengre tid så er det jo aktuelt å tenke helt nytt. Da åpner markedet opp for en del motorer som er både lettere og sterkere enn den du har nå. = raskere akselerasjon, mer fart og mindre forbruk.

• Create New...