Jump to content

Edit History

snekkerbod

snekkerbod

glalaks skrev for 8 timer siden:

Vil det ikke renne rett ut av motoren da? Eller står det vann inni der når den stoppes?

hadde litt tull med min df140. Stoppa og lugga litt på tomgang. etter å ha sjekka det meste viste det seg at det var termostaten som var låst åpen. Gikk for kaldt hele tiden..

Samme hos meg i begynnelsen av juli. Merket ikke noe tull med motoren, men så indikasjon på at motoren ikke fikk driftstemperatur fordi jeg har motordata --> nmea200 --> Simrad . Avdekket tidlig. I grunn en viktig sikkerhetsparameter å følge med på, som også vil ha innvirkning på motorens levetid. Låses den i lukket posisjon går den i nødmmodus, men vanskeligere å identifisere låst i åpen pos.

snekkerbod

snekkerbod

Vil det ikke renne rett ut av motoren da? Eller står det vann inni der når den stoppes?

hadde litt tull med min df140. Stoppa og lugga litt på tomgang. etter å ha sjekka det meste viste det seg at det var termostaten som var låst åpen. Gikk for kaldt hele tiden..

Samme hos meg i begynnelsen av juli. Merket ikke noe tull med motoren, men så indikasjon på at motoren ikke fikk driftstemperatur tidlig fordi jeg har motordata --> nmea200 --> Simrad . I grunn en viktig sikkerhetsparameter å følge med på, som også vil ha innvirkning på motorens levetid. Låses den i lukket posisjon går den i nødmmodus, men vanskeligere å identifisere låst i åpen pos.

snekkerbod

snekkerbod

Samme hos meg i begynnelsen av juli. Merket ikke noe tull med motoren, men så indikasjon på det tidlig fordi jeg har motordata --> nme200 --> Simrad

• Create New...