Jump to content

Edit History

Håvard - Suzuki

Håvard - Suzuki

Ved jevnlig og nøye vedlikehold vil ikke dette være et problem. Viktig at du inspiserer innvendige zinc anoder hvert år og bytter etter behov (anbefaler å bytte hvert 2 år). Det samme gjelder utvendig zinc.

Anbefaler også å ferskvannkjøre motor lenger en 5-10 min. 30 min er fint, gjerne på litt høyere turtall så du får en god driftstemperatur :)

Håvard - Suzuki

Håvard - Suzuki

Ved jevnlig og nøye vedlikehold vil ikke dette være et problem. Viktig at du inspiserer innvendige zinc anoder hver år og bytter etter behov (anbefaler å bytte hver 2 år). Det samme gjelder utvendig zinc.

Anbefaler også å ferskvannkjøre motor lenger en 5-10 min. 30 min er fint, gjerne på litt høyere turtall så du får en god driftstemperatur :)

Håvard - Suzuki

Håvard - Suzuki

Ved jevnlig og nøye vedlikehold vil ikke dette være er problem. Viktig at du inspiserer innvendige zinc anoder hver år og bytter etter behov (anbefaler å bytte hver 2 år). Det samme gjelder utvendig zinc.

• Create New...