Jump to content

Edit History

Hulda

Hulda

Grand Banks jr skrev for 1 time siden:

Er det det du mener er usikkert @Hulda, eller snakker du om å kople overløpet inn på kaldtvannet eller varmtvannet som går til kranene? (Oppløps vannpumpen) Eller har jeg misforstått helt i denne tråden?

Ja, det er en av løsningene som blir skissert, altså inn oppstrøms pentrypumpen (trykkløst, ikke mottrykk). Da vil oppvarmet vann bli kjørt inn i ferskvannstanken. Løsning som aldri kommer til å bli aktuell i Hulda. Jeg, når jeg blir lei av å tømme plastflasken for overløpsvann, kommer til å sette inn en ekspansjonstank. Jeg har en tank med blære liggende. Nedprioritert for øyeblikket, har for mange prosjekter. 

Hulda

Hulda

Grand Banks jr skrev 1 time siden:

Er det det du mener er usikkert @Hulda, eller snakker du om å kople overløpet inn på kaldtvannet eller varmtvannet som går til kranene? (Oppløps vannpumpen) Eller har jeg misforstått helt i denne tråden?

Ja, det er en av løsningene som blir skissert. Som aldri kommer til å bli aktuell i Hulda. Jeg, når jeg blir lei av å tømme plastflasken for overløpsvann, kommer til å sette inn en ekspansjonstank. Jeg har en tank med blære liggende. Nedprioritert for øyeblikket, har for mange prosjekter. 

• Create New...