AskeladdenC65 Startet 12.September.2022 Link til dette innlegget Startet 12.September.2022 Heisann! Er det noen som vet hvor mange offeranoder det er på en Suzuki DF300 APX, altså på motorblokka. Har funnet 6 stk, 3 på hver side. Noen som mener det er 2 til... Finner ikke di jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Kweelhouse Svart 12.September.2022 Link til dette innlegget Svart 12.September.2022 Hei! Jeg kjøpte meg Suzuki DF 175 tidligere i år, og fant en video på youtube: Sitér dette innlegget Link to post
AskeladdenC65 Svart 12.September.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.September.2022 Takk for linken, den var oppklarende! ? Sitér dette innlegget Link to post
Goodspeed Svart 2.April Link til dette innlegget Svart 2.April AskeladdenC65 skrev On 12.9.2022 at 23.10: Takk for linken, den var oppklarende! ? Er det anode på selve motorstammen (under plasdekselet) på 2019-modellen din også? eller er det kun de seks på motoren pluss den i det lille vanninntaket nederst, altså totalt 7 interne anoder? har sett flere kit til disse med avbildet kun 7 interne anoder, selv om tekst over innhold oppgir 8, men lurte på om det har vært endret. På videoer fra service så ser jeg ikke denne anoden på stammen avbildet. Så lurte på om det har blitt gjort en endring på de senere modellene her? Sitér dette innlegget Goodspeed GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2 Link to post
chrisrik Svart 2.April Link til dette innlegget Svart 2.April Goodspeed skrev for 1 time siden: Er det anode på selve motorstammen (under plasdekselet) på 2019-modellen din også? eller er det kun de seks på motoren pluss den i det lille vanninntaket nederst, altså totalt 7 interne anoder? har sett flere kit til disse med avbildet kun 7 interne anoder, selv om tekst over innhold oppgir 8, men lurte på om det har vært endret. På videoer fra service så ser jeg ikke denne anoden på stammen avbildet. Så lurte på om det har blitt gjort en endring på de senere modellene her? Det tryggeste her er å oppsøke delekatalog og bilde for din motor :-) Når det kommer til anoder og Suzuki er det mye manglende kompetanse. På min 2008 er det to anoder på stammen, hvis jeg ikke husker feil.. Eller om det var tre 😅 Her syndes det stort, så vær sikker 😊 Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
AskeladdenC65 Svart 2.April Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April 6 stk på blokka,1 stk på stamme under plasdeksel babord side og 1 stk under dekselet/vanninntak på gearhuset. Slik er det på min 19 mod iallefall.👍 Sitér dette innlegget Link to post
Goodspeed Svart 2.April Link til dette innlegget Svart 2.April 👍🏻 takk for svar. Da er det nok det på senere modeller også. har sett i både delekatalog og sprengskisser på nett men finner litt ymse varianter der. Har ikke motoren selv enda så derfor litt forarbeid og undersøkelse:) Sitér dette innlegget Goodspeed GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.