Jump to content

Antall offeranoder på blokka, Suzuki DF300APX, 19 mod.

AskeladdenC65

Recommended Posts

• 2 år senere...
AskeladdenC65 skrev On 12.9.2022 at 23.10:

Takk for linken, den var oppklarende! ?

Er det anode på selve motorstammen (under plasdekselet) på 2019-modellen din også? eller er det kun de seks på motoren pluss den i det lille vanninntaket nederst, altså totalt 7 interne anoder? har sett flere kit til disse med avbildet kun 7 interne anoder, selv om tekst over innhold oppgir 8, men lurte på om det har vært endret. På videoer fra service så ser jeg ikke denne anoden på stammen avbildet. Så lurte på om det har blitt gjort en endring på de senere modellene her?

Goodspeed

GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370,  Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2

Goodspeed skrev for 1 time siden:

Er det anode på selve motorstammen (under plasdekselet) på 2019-modellen din også? eller er det kun de seks på motoren pluss den i det lille vanninntaket nederst, altså totalt 7 interne anoder? har sett flere kit til disse med avbildet kun 7 interne anoder, selv om tekst over innhold oppgir 8, men lurte på om det har vært endret. På videoer fra service så ser jeg ikke denne anoden på stammen avbildet. Så lurte på om det har blitt gjort en endring på de senere modellene her?

Det tryggeste her er å oppsøke delekatalog og bilde for din motor :-)

Når det kommer til anoder og Suzuki er det mye manglende kompetanse. På min 2008 er det to anoder på stammen, hvis jeg ikke husker feil.. Eller om det var tre 😅

Her syndes det stort, så vær sikker 😊

Christian Rikardson

Hjemmesiden min

👍🏻 takk for svar. Da er det nok det på senere modeller også. 

har sett i både delekatalog og sprengskisser på nett men finner litt ymse varianter der. Har ikke motoren selv enda så derfor litt forarbeid og undersøkelse:)

Goodspeed

GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370,  Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...