Knallan Startet 15.September.2022 Del på Facebook Startet 15.September.2022 Hei, har lige købt en Nordkapp 760 Noblesse og er helt vild med den:-) Det er med 300hk Evinrude. Jeg synes dog den planer ved ret høj fart og det vil nok være svært at trække vandski og Wake board efter den ved 16-18 knob? Er der nogen der har erfaringer med dette og om jeg eventuelt må montere trim taps for at få den i plan ved lavere hastighet? lige nu synes jeg først den planer ordentligt ved 22 knob ca..... Sitér dette innlegget Link to post
altmuligbåt Svart 15.September.2022 Del på Facebook Svart 15.September.2022 Hei Har min andre 760 og kjenner båten bra. Høres helt tiktig ut, vanskelig og kjøre stabilt i plan under 17-18 knop. Har litt med propell og gjøre også. Men er en helt annen båt med flaps. Også når du ligger og kjører, da får du den til og gå rett i sjøen og da skjærer den sjøen mye bedre. Så løp og få deg flaps. Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
Knallan Svart 15.September.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.September.2022 ja ok tænkte det nok. takker for svar og så må jeg jo ud og hente taps:-) Tænker en 4 bladet måske osse kan hjælpe lidt. Er vidst en SS 21" tre bladet på nu. Sitér dette innlegget Link to post
Explorer Svart 23.September.2022 Del på Facebook Svart 23.September.2022 Kan jeg spørre om hvilken fart og turtall dere får med de propellene dere har? Jeg har en Viper 14 1/4 x 22 på min, får ikke mer enn ca 5500-5600 rpm og en fart på ca 39 knop. Burde den ikke gå bedre? Har forøvrig QL interceptorer montert. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.