Malo_28 Startet 15.September.2022 Link til dette innlegget Startet 15.September.2022 Jeg sliter med å få trykket hylsa langt nok inn slik at gjengene tar. Det er alurat som det er et mottrykk bak pakningen. Den kan trykkes inn på ene siden, men da kommer den ut på andre siden og vise versa. Er det trykk fra fettet bak pakningen? Trodde ikke det var trykk der. Tips?? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 15.September.2022 Link til dette innlegget Svart 15.September.2022 Litt mer info hadde gjort seg. Ligger båten på sjøen? Har du nettopp skiftet pakninger? Har du presset inn fett mens hylsa var ute? Etc... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Malo_28 Svart 15.September.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.September.2022 Den ligger på sjøen. Dette er den innerste av to pakkbokser. Jeg skulle sjekke noe annet og så at denne var løs og har presset fett inn etter den på en eller annen måte har skrudd seg ut. Det er ikke nettop skiftet pakninger, men den ser hel og fin ut. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 16.September.2022 Link til dette innlegget Svart 16.September.2022 To pakkbokser? Litt spesielt. Er det vridbart anlegg da? Det er nok fettet som presser mot. Jeg ville løst fettkoppen og prøvd å presse fettet tilbake igjen med hylsa. Det er nok overfylt med fett inni der. Husk at fettet ikke skal tette, kun smøre pakningene. Så en kvart tørn tre-fire ganger i året er plenty nok. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Malo_28 Svart 16.September.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.September.2022 Hei ja, vribart anlegg. Siden jeg ikke har visst hvor lenge hylsa har vært løs så har jeg vridd på fett på de intervallene jeg skal. Jeg vrir på fra rorhuset, så hvor mye fett som er skrudd inn uten hylsa har vært på plass er uvisst. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 16.September.2022 Link til dette innlegget Svart 16.September.2022 Det er nok uansett veldig mye. Et alternativ er å vri litt til så pakningene kommer ut, skrape ut fettet bak dem med en ispinne f.eks og montere dem på ny. Da burde du være i stand til å montere det hele sammen igjen. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Malo_28 Svart 16.September.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.September.2022 Alternativt løsne smørekanal inntil pakkpoks og prøve å presse inn. Er litt skeptisk å løsne pakningen på sjø, selv om det teoretisk ikke skal være noe problem…? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 16.September.2022 Link til dette innlegget Svart 16.September.2022 Malo_28 skrev 47 minutter siden: Alternativt løsne smørekanal inntil pakkpoks og prøve å presse inn. Ja, det var jo mitt første forslag.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Malo_28 Svart 16.September.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.September.2022 Takker Index. Skal prøve dette:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.