Kpt. Vom Startet 15.September.2022 Link til dette innlegget Startet 15.September.2022 Heisan! Min With Vital 1500 fra 1986 trenger ny kalesje. Den er hverken tett eller pen lenger. Men, jeg sliter med å finne en «kalesjemaker» som har original malen til båten min. Er det noen her på forumet som vet om en bedrift/verksted/salmaker som kan sitte på en slik mal? Alle tips tas imot med takk ? Sitér dette innlegget Link to post
RSU-T Svart 16.September.2022 Link til dette innlegget Svart 16.September.2022 Hei. Jeg kan lage ny kalesje i Oslo til deg. Jeg bare trenger den gamle kalesje som mal.Hvis du er interessert bare ta kontakt med meg. Hilsen Sitér dette innlegget Link to post
Kpt. Vom Svart 16.September.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.September.2022 Hei og takk for svar. Og tilbud ? Vet du sånn ca hva det kan komme på inkludert alt? ? Sitér dette innlegget Link to post
RSU-T Svart 17.September.2022 Link til dette innlegget Svart 17.September.2022 Hei. Det er ikke mulig å svare uten å se den gamle kalesje. Hvis du kan leverer den til meg da kan jeg måle den nøye og forberede tillbud til deg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.