mika10 Startet 18.September.2022 Link til dette innlegget Startet 18.September.2022 (redigert) Vurderer sterkt å kjøpe meg en Øien 17 Ht ,med en 50 hk Suzuki på likte båten litt usikker på motor står på land motor starter alt virker greit, selger er usikker på modell alder på motor noen som kan hjelpe meg med dette, eventuelt om dette er en ok motor, eier har hatt båten på sjø 1 gang etter han kjøpte den for ca 2 år siden da virket alt som det skulle men trenger info om motor modell alder etc. Redigert 18.September.2022 av mika10 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
steib Svart 18.September.2022 Link til dette innlegget Svart 18.September.2022 Ut fra dekselet, ca 2000-modell. Sitér dette innlegget Link to post
Midvik Svart 8.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2023 Hei. Øien 17 ht har to typer skrog. Halvplaner og planer. Jeg har halvplaner,bra opp til 15 knop,da begynner den å skjene og er vanskelig å styre. var Suzuki 35 totalt.Veldig mye støy. Fikk tak i Honda 35 og det ble en helt annen verden. El tilt må en helst ha. Jeg ville kjøpt en med planende skrog og en firetakter motor med el.tilt. Båten ellers er veldig grei. Ove Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.