S/Y Emma Startet 18.September.2022 Link til dette innlegget Startet 18.September.2022 (redigert) Hei! Jeg overtok i år en turistbedrift med blant annet 4 små fiskebåter. De blir brukt i sommerhalvåret av tyskere som av og til legger til litt ukontrollert. Resultatet er en rekke mindre hakk og skraper som går inn til glassfiberen. Til våren ønsker jeg å utbedre en del av desse. Hva er den enkleste måten å få dette i orden på samtidig som det ser relativt pent ut? Dette er bruksbåter, så det trenger ikke være 100% strøkent. Legger ved et par bilder som viser en båt med et par typiske småskader. Redigert 18.September.2022 av S/Y Emma (see edit history) Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
enslagsgjest Svart 18.September.2022 Link til dette innlegget Svart 18.September.2022 Rengjøre skaden med en dremel og så en klatt gelcoatsparkel? Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.