Jump to content

Edit History

pipe

pipe

-morten- skrev for 7 timer siden:

Kjøpers marked – nå kan du gjøre et båtkupp – NRK Vestfold og Telemark – Lokale nyheter, TV og radio

Dette må være noe tull!!  de båtene jeg ser etter har steget 50-60000 i pris siden i fjor!! 

Det er ikke min erfaring med de båtene jeg ser på.
Prisene startet gjerne på hva de var annonsert for i fjor på begynnelsen av sesongen men de er ikke i all hovedsak solgt i år heller.
Greit nok att de fleste ikke må selge båten men har man lyst til å selge så vil jeg tro att man etter en sesong eller to uten salg begynner å venne seg til att prisen må ned for å få solgt. 

Så har man høst faktoren der man kan være heldig med att selger ikke gidder mer eller venter seg en regning på 20.-50k hvis man setter bort alt.

pipe

pipe

Kjøpers marked – nå kan du gjøre et båtkupp – NRK Vestfold og Telemark – Lokale nyheter, TV og radio

Dette må være noe tull!!  de båtene jeg ser etter har steget 50-60000 i pris siden i fjor!! 

Prisene startet gjerne på hva de var annonsert for i fjor på begynnelsen av sesongen men prisen på flere av de har godt ned men de er i all hovedsak ikke solgt i år heller.
Så jeg tror muligheten nå er grei for å gjøre ett godt kjøp utover høsten spesielt hvis selgeren er av typen som setter vekk alt.
Slik att det venter en regning på 20-50k før man kan få solgt til neste år.

pipe

pipe

Prisene startet gjerne på hva de var annonsert for i fjor på begynnelsen av sesongen men prisen på flere av de har godt ned men de er i all hovedsak ikke solgt i år heller.
Så jeg tror muligheten nå er grei for å gjøre ett godt kjøp utover høsten spesielt hvis selgeren er av typen som setter vekk alt.
Slik att det venter en regning på 20-50k for man kan få solgt til neste år.

• Create New...