Jump to content

Edit History

Okkaby

Okkaby

index skrev 39 minutter siden:

Mulig det. Jeg har alltid sett på Delvac som en billigolje, for de som ikke tar seg råd til noe bedre. Biltema derimot har jeg bare gode erfaringer med. Og jeg skifter ikke olje ofte. Men godt mulig at Delvac er helt OK. 

Edit: Jeg fant en test av Delvac som jeg ikke forstår så mye av:

MOBIL Delvac MX 15W-40 mineralbasert motorolje er designet for et bredt spekter av dieselmotorer. Det kan helles i både gamle motorer og nye. Et særtrekk ved produktet er økonomisk forbruk. Mange bilister legger merke til det faktum at mellom utskiftninger er det ikke nødvendig å legge til mineralvann.

Rar test dette ja. Legge til mineralvann 🤔🤔 

Høres ut som noe google translate hehe 

PS: Bruker ikke den nevnte olje sjøl lengre, etter motorbytte. Nu er det Mobil Delvac 1 ESP 5W-40 hel syntetisk. Å denne kost en goe del mer😡 Er beregnet for tingt drevne diesel motorer. 

Okkaby

Okkaby

index skrev 38 minutter siden:

Mulig det. Jeg har alltid sett på Delvac som en billigolje, for de som ikke tar seg råd til noe bedre. Biltema derimot har jeg bare gode erfaringer med. Og jeg skifter ikke olje ofte. Men godt mulig at Delvac er helt OK. 

Edit: Jeg fant en test av Delvac som jeg ikke forstår så mye av:

MOBIL Delvac MX 15W-40 mineralbasert motorolje er designet for et bredt spekter av dieselmotorer. Det kan helles i både gamle motorer og nye. Et særtrekk ved produktet er økonomisk forbruk. Mange bilister legger merke til det faktum at mellom utskiftninger er det ikke nødvendig å legge til mineralvann.

Rar test dette ja. Legge til mineralvann 🤔🤔 

Høres ut som noe google translate hehe 

• Create New...