Cheyenne Startet 21.September.2022 Link til dette innlegget Startet 21.September.2022 Heisann. Holder på med et prosjekt med ny dørk og luker og lurer på om det er noen her som vet hvor det kan skaffes sånne kantlister av aluminium som er brukt til dette? Er vel en t profil etter hva jeg har sett. Sitér dette innlegget Link to post
Kapteinskutelaus Svart 21.September.2022 Link til dette innlegget Svart 21.September.2022 Det går du hos Maxbo bla. Bare pass på å kjøpe nok til hele prosjektet. Jeg kjøpte i flere omganger, og da ble det vanskelig å få tak i lik hele veien. Hvis det er luker du skal åpne, anbefaler jeg deg å gå for vinkel profiler. Bor hull og skru fast med skruer og litt lim. T-profil blir knotete å åpne/lukke. (Egenerfaring) https://www.maxbo.no/sok/?query=Aluminium Sitér dette innlegget Link to post
Cheyenne Svart 22.September.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.September.2022 Takk for svar. Jeg vil ikke ha listene ligge oppå lukene. Dette for at jeg har tre luker rett etter hverandre og det blir bare lister halve dørken? Det var sånn på den gamle dørken og synes ikke det var fint. Vil derfor frese inn spor langsiktig lukene og bare ha en synlig kant på ca 4? Mm rundt lukene og langs åpningene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.