Trawler 42 Startet 21.September.2022 Link til dette innlegget Startet 21.September.2022 Jeg har to Cummins 5.9 ombord. Montert av verksted i Danmark da skuta var der ifb med motorhavari. Det meste av instrumenter ble også byttet ut dengang. (Gikk fra Caterpillar til Cummins) Turtellerene nede er av typen VDO med digital skjerm. (se bildet) Er det plug and play slik at de to nye på flybridge viser likt med de nede, eller er det ting som må gjøres om ? Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
marius Svart 23.September.2022 Link til dette innlegget Svart 23.September.2022 Har hatt akkurat samme dilemma med en Mercruiser. Kjøpte Biltema og satte den opp slik som bruksanvisning beskrev og det fungerer helt topp. Sitér dette innlegget Link to post
Trawler 42 Svart 23.September.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.September.2022 marius skrev for 6 timer siden: Har hatt akkurat samme dilemma med en Mercruiser. Kjøpte Biltema og satte den opp slik som bruksanvisning beskrev og det fungerer helt topp. Takk for info Marius ! Da skal jeg ta en tur dit og se på sakene. I mellomtiden har jeg vært ombord og snudd instrument panelet. Der ser det ut som det kanskje ligger klart med kabling til ekstra turteller ? Markert med pil på bildet. Ringen med kabler til venstre er det som går inn på instrumentet, Bunten ved pilen ser ut til å være en "Utgang" med plugg og kabler. Tror jeg skal sende en e post til VDO og spørre. Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.