Jump to content

Edit History

Eika

Eika

Thostr skrev for 2 timer siden:

 

Bare sånn for ordens skyld så mener jeg ikke å påstå at du opererer under faglig standard her, men jeg ble oppriktig overrasket over løsningsforslaget. Jeg anser ethvert hull under vannlinjen som går gjennom hele laminatet for å være en strukturell skade. Og da mener jeg at en full fiks slik jeg beskrev det er den tryggeste tilnærmingen. For kosmetiske reparasjoner så tenker jeg at armert sparkel er helt ok. 

For alt jeg vet så er reparasjonsmetoden du beskrev helt normal praksis blant plastverksteder rundt om i landet. 

 

Vi hadde IKKE gjort det sånn på jobben, som er norboat godkjent plastverksted. Er helt enig med deg, at hull tvers igjennom laminatet er som en skade å regne, det må støpes.

 

Desverre, er det endel verksteder som holder på sånn. Sparkel og lakk, har blitt alt for vaneligt i disse dager, men da kan man fakturere godtroende kunder, 7,5time for en jobb som egentlig tok 2-3timer. Du aner ikke hvor mange skader jeg ser som er sparkla også lakka i båtens farge. Har hatt flere kunder som har kommet til oss med sånne skader, som vil fikse det skikkeligt når jeg forklarer og viser. 

 

På skaden under, var det ikke hull engang, men støpt, det blei det, på en måte som er god nok til å gjenopprette båten til sin opprinnelige stand 

 

Screenshot_2022-08-14-10-38-37-688_com.android.chrome.jpg

Eika

Eika

Thostr skrev for 2 timer siden:

 

Bare sånn for ordens skyld så mener jeg ikke å påstå at du opererer under faglig standard her, men jeg ble oppriktig overrasket over løsningsforslaget. Jeg anser ethvert hull under vannlinjen som går gjennom hele laminatet for å være en strukturell skade. Og da mener jeg at en full fiks slik jeg beskrev det er den tryggeste tilnærmingen. For kosmetiske reparasjoner så tenker jeg at armert sparkel er helt ok. 

For alt jeg vet så er reparasjonsmetoden du beskrev helt normal praksis blant plastverksteder rundt om i landet. 

 

Vi hadde IKKE gjort det sånn på jobben, som er norboat godkjent plastverksted. Er helt enig med deg, at hull tvers igjennom laminatet er som en skade å regne, det må støpes.

 

Desverre, er det endel verksteder som holder på sånn. Sparkel og lakk, har blitt alt for vaneligt i disse dager, men da kan man fakturere godtroende kunder, 7,5time for en jobb som egentlig tok 2-3timer. Du aner ikke hvor mange skader jeg ser som er sparkla også lakka i båtens farge. Har hatt flere kunder som har kommet til oss med sånne skader, som vil fikse det skikkeligt når jeg forklarer og viser. 

 

 

Screenshot_2022-08-14-10-38-37-688_com.android.chrome.jpg

Eika

Eika

Thostr skrev 1 time siden:

 

Bare sånn for ordens skyld så mener jeg ikke å påstå at du opererer under faglig standard her, men jeg ble oppriktig overrasket over løsningsforslaget. Jeg anser ethvert hull under vannlinjen som går gjennom hele laminatet for å være en strukturell skade. Og da mener jeg at en full fiks slik jeg beskrev det er den tryggeste tilnærmingen. For kosmetiske reparasjoner så tenker jeg at armert sparkel er helt ok. 

For alt jeg vet så er reparasjonsmetoden du beskrev helt normal praksis blant plastverksteder rundt om i landet. 

 

Vi hadde IKKE gjort det sånn på jobben, som er norboat godkjent plastverksted. Er helt enig med deg, at hull tvers igjennom laminatet er som en skade å regne, det må støpes.

 

Desverre, er det endel verksteder som holder på sånn. Sparkel og lakk, har blitt alt for vaneligt i disse dager, men da kan man fakturere godtroende kunder, 7,5time for en jobb som egentlig tok 2-3timer. Du aner ikke hvor mange skader jeg ser som er sparkla også lakka i båtens farge. Har hatt flere kunder som har kommet til oss med sånne skader, som vil fikse det skikkeligt når jeg forklarer og viser. 

Eika

Eika

Thostr skrev 1 time siden:

 

Bare sånn for ordens skyld så mener jeg ikke å påstå at du opererer under faglig standard her, men jeg ble oppriktig overrasket over løsningsforslaget. Jeg anser ethvert hull under vannlinjen som går gjennom hele laminatet for å være en strukturell skade. Og da mener jeg at en full fiks slik jeg beskrev det er den tryggeste tilnærmingen. For kosmetiske reparasjoner så tenker jeg at armert sparkel er helt ok. 

For alt jeg vet så er reparasjonsmetoden du beskrev helt normal praksis blant plastverksteder rundt om i landet. 

 

Vi hadde IKKE gjort det sånn på jobben, som er norboat godkjent plastverksted. Er helt enig med deg, at hull tvers igjennom laminatet er som en skade å regne, det må støpes.

 

Desverre, er det endel verksteder som holder på sånn. Sparkel og lakk, har blitt alt for vaneligt i disse dager, men da kan man fakturere 7,5time for en jobb som tok 2-3timer. Du aner ikke hvor mange skader jeg ser som er sparkla også lakka i båtens farge. Har hatt flere kunder som har kommet til oss med sånne skader, som vil fikse det skikkeligt

Eika

Eika

Thostr skrev 1 time siden:

 

Bare sånn for ordens skyld så mener jeg ikke å påstå at du opererer under faglig standard her, men jeg ble oppriktig overrasket over løsningsforslaget. Jeg anser ethvert hull under vannlinjen som går gjennom hele laminatet for å være en strukturell skade. Og da mener jeg at en full fiks slik jeg beskrev det er den tryggeste tilnærmingen. For kosmetiske reparasjoner så tenker jeg at armert sparkel er helt ok. 

For alt jeg vet så er reparasjonsmetoden du beskrev helt normal praksis blant plastverksteder rundt om i landet. 

 

Vi hadde IKKE gjort det sånn på jobben, som er norboat godkjent plastverksted. Er helt enig med deg, at hull tvers igjennom laminatet er som en skade å regne, det må støpes.

 

Desverre, er det endel verksteder som holder på sånn. Sparkel og lakk, har blitt alt for vaneligt i disse dager. Du aner ikke hvor mange skader jeg ser som er sparkla også lakka i båtens farge. Kunne nevnt flere verkstedet som gjør det, men skal holde kjeft 



×
×
  • Create New...