Jump to content

Edit History

Chilli Solbris

Chilli Solbris

Kjære all verden! Det er ikke snakk om å bruke et ordinært sparkel!

Det er jo en fortykket polyester tilsatt fiber! Altså glassfiber med polyester!

Lager man hullet kont vil det bli en plugg. 
I dette tilfellet er det skrudd fra innsiden. Altså er det tilgang på innsiden. Jeg går ut i fra at trådstarter vil fikse utseendet på innsiden. Er man redd for gjennomslag så slip ned og legg matte!

Men jeg gjentar: På mine tre skruehull er det ikke antydning til hverken svekkelse, sprekkdannelse eller noen form for lekkasje. Jeg sover meget godt med det. 
Det er selvsagt ikke noe i veien for å slipe ut et større område og støpe i vei med matter. 
Men pass i hvert fall på temperaturen så herdingen ikke stopper. Det er ikke noe bedre. 
 Lykke til og slutt herfra!

Chilli Solbris

Chilli Solbris

Kjære all verden! Det er ikke snakk om å bruke et ordinært sparkel!

Det er jo en fortykket polyester tilsatt fiber! Altså glassfiber med polyester!

Lager man hullet kont vil det bli en plugg. 
I dette tilfellet det skrudd fra innsiden. Altså er det tilgang på innsiden. Jeg går ut i fra at trådstarter vil fikse utseendet på innsiden. Er man redd for gjennomslag så slip ned og legg matte!

Men jeg gjentar: På mine tre skruehull er det ikke antydning til hverken svekkelse, sprekkdannelse eller noen form for lekkasje. Jeg sover meget godt med det. 
Det er selvsagt ikke noe i veien for å slipe ut et større område og støpe i vei med matter. 
Men pass i hvert fall på temperaturen så herdingen ikke stopper. Det er ikke noe bedre. 
 Lykke til og slutt herfra!

• Create New...