Jump to content

Edit History

Lazyjack

Lazyjack

Lars H. skrev 35 minutter siden:

Her har du bilde av en åpnet stang fra en tilsvarende diskusjon for en del år tilbake der det også var ønske om å forkorte stangen

På nederste bildet ser man tydelig reed-kontaktene med motstander.

Jeg tror ikke jeg ville brydd meg med å fjerne noe og koble om.

reed.jpg.77b32af89ada56de49b8c425b5bb70a3.jpg

Klarte ikke å la være🙄

Tenker å klippe av den synlige reed kontakten muligens også paralell motstanden. Det er jo disse motstanderne som kortsluttes av reed kontaktene etter som flottøren flytter seg. Deretter lodde sammen den nye enden og den blå som kommer ovenfra. Deretter må selvsagt enden av røret forsegles og formes så ikke flottøren sklir av i bunnen. 

IMG_20220927_131544.jpg

Lazyjack

Lazyjack

Lars H. skrev 23 minutter siden:

Her har du bilde av en åpnet stang fra en tilsvarende diskusjon for en del år tilbake der det også var ønske om å forkorte stangen

Klarte ikke å la være🙄

Tenker å klippe av den synlige reed kontakten muligens også paralell motstanden. Deretter lodde sammen den nye enden og den blå som kommer ovenfra. Deretter må selvsagt enden av røret forsegles og formes så ikke flottøren sklir av i bunnen. 

IMG_20220927_131544.jpg

Lazyjack

Lazyjack

Lars H. skrev 22 minutter siden:

Klarte ikke å la være🙄

Tenker å klippe av den synlige reed kontakten og paralell motstanden. Deretter lodde sammen den nye enden og den blå som kommer ovenfra. Deretter må selvsagt enden av røret forsegles og formes så ikke flottøren sklir av i bunnen. 

IMG_20220927_131544.jpg

Lazyjack

Lazyjack

Lars H. skrev 17 minutter siden:

Klarte ikke å la være🙄

Tenker å klippe av den synlige reed kontakten og paralell motstanden. Deretter lodde sammen den nye enden og den blå som kommer ovenfra. Deretter må selvsagt enden av røret forsegles og formes så ikke flottøren sklir av i bunnen. 

• Create New...