Mastiff Svart 5.Oktober.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2022 @Fantino Det er ingenting jeg kunne kommet borti som ikke slenger borti hverandre når jeg planer i en halvmeter bølger. Så jeg syns det er veldig merkelig. Det kan selvsagt være en syk tilfeldighet, man vet jo aldri. Men jeg får klare meg med den digitale til jeg finner en sånn LMF og får koblet den opp. Link to post
Mastiff Svart 18.November.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.November.2022 (redigert) @abbor Vil en Suzuki SMIS 2" 990C0-88150-000 fungere? Jeg har funnet en til rundt 1500 kroner med moms, hvis jeg kan få overtalt selgeren til å sende til Norge. Den er litt over prisen, men den er ubrukt. Redigert 18.November.2022 av Mastiff (see edit history) Link to post
abbor Svart 18.November.2022 Link til dette innlegget Svart 18.November.2022 Ja, dette er riktig modell. 1500kr med moms for en ny er helt greit. Link to post
Mastiff Svart 18.November.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.November.2022 Takk! Da sender jeg melding til selgeren. Link to post
abbor Svart 18.November.2022 Link til dette innlegget Svart 18.November.2022 Hvis han ikke sender til Norge kan du vel bruke Jetcarrier. Link to post
Mastiff Svart 18.November.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.November.2022 Det gjør jeg ganske ofte, ja. Men denne er i Frankrike. Jeg tror ikke det fins noen lignende tjeneste derfra, og jeg kjenner ingen froskelårslukere. Link to post
abbor Svart 18.November.2022 Link til dette innlegget Svart 18.November.2022 Fra Frankrike kan dette være et alternativ, da blir det en Harrytur på deg også https://posterestantestromstad.no/ Link to post
Mastiff Svart 18.November.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.November.2022 Det må nok regnes som en ganske lang harrytur fra Mandal, og det eneste jeg pleier å kjøpe på harryturer nå for tiden er koffeinfri Coca-Cola Zero på boks (fins bare halvlitersflasker i Norge, det smaker saft...), og Cola Vanilla på boks. Men jeg har en kollega i Danmark som har tatt seg av sånt for meg før. En tur til Ålborg fra Mandal er ganske mye kortere enn til Strömstad. Og da kan jeg få med meg noen poser av Lay's Bugles Original, det er det en stund siden sist jeg hadde. Det sto bare frakt til Frankrike da jeg så annonsen, men jeg får se hva han sier om å sende. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn