Jump to content

Edit History

SUN960

SUN960

Lagt inn bilde.

Hvis det er en dab-antenne som trenger jording så vil det vel ikke hjelpe å feste den til en vindusramme? Den ramma har vel ikke videre kontakt til jord?

Jeg festet min antenne i vinduet men festet en ledning på baksiden av den delen som i bil skal være I kontakt med chassiset. Den ledningen følger antenneledningen parallelt tilbake til radioen og er festet til chassiset på radioen for jording. Hos meg fungerer i alle fall det helt fint. 

Slik ser det ut hos meg:>

20220930_224909.jpg.d436372c495036ea3b59b560e2a84479.jpg

SUN960

SUN960

Lagt inn bilde.

20220930_224909.jpg.d436372c495036ea3b59b560e2a84479.jpgHvis det er en dab-antenne som trenger jording så vil det vel ikke hjelpe å feste den til en vindusramme? Den ramma har vel ikke videre kontakt til jord?

Jeg festet min antenne i vinduet men festet en ledning på baksiden av den delen som i bil skal være I kontakt med chassiset. Den ledningen følger antenneledningen parallelt tilbake til radioen og er festet til chassiset på radioen for jording. Hos meg fungerer i alle fall det helt fint.

SUN960

SUN960

Hvis det er en dab-antenne som trenger jording så vil det vel ikke hjelpe å feste den til en vindusramme? Den ramma har vel ikke videre kontakt til jord?

SUN960

SUN960

Jeg festet min antenne i vinduet men festet en ledning på baksiden av den delen som i bil skal være I kontakt ned chassiset. Den ledningen følger antenneledningen parallelt tilbake til radioen og er festet til chassiset på radioen for jording. Hos meg fungerer i alle fall det helt fint.

• Create New...