jepp. Startet 30.September.2022 Link til dette innlegget Startet 30.September.2022 Hei. Når jeg kjøpte båten fikk jeg med en 8M lang Harbeck båthenger som må registreres her i Norge. Er det noen som kan fortelle meg reglene når det gjelder lys? - markerings lys på sidene som er gule: hvor skal de og av stad mellom - hvit lys som lyser fromover foran på hengeren. kan de også lyse rød bakover slik de gjør bak? hvor skal disse plasseres ? hengeren er godkjent i Tyskland. tror du det er samme regler i Norge? takk for hjelpen Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 30.September.2022 Link til dette innlegget Svart 30.September.2022 (redigert) Er hengeren godkjent i tyskland så er den TUV godkjent, og skal bli godkjent i norge også slik som den er. Sørg for å ha dokumentasjonen i orden så får du skilter. alt du lurer på står i kjøretøysforskriften, bare å lese seg opp så ordner det seg. regulation-7307-data.pdf (eftasurv.int) Redigert 30.September.2022 av Taskeladden (see edit history) Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
jepp. Svart 30.September.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.September.2022 takk. sikker? Peer Sitér dette innlegget Link to post
jepp. Svart 30.September.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.September.2022 hvilken dokumentasjonen trenger jeg? har kopi av orginal vognkort noe mere som trengs? Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 30.September.2022 Link til dette innlegget Svart 30.September.2022 uten å være helt sikker så vil jeg tro du bør ha dokumentasjon på kjøp, at moms er betalt, og har du dokumentasjoner på at den har vært registrert i tyskland så bør det gå bra. En kjapp mail til vegvesenet så får du konkret svar. De er som regel meget behjelpelige i slike situasjoner. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
jepp. Svart 30.September.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.September.2022 takk for tips. alt dette har jeg allerede får bare krysse fingerne Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 1.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2022 Hold oss oppdatert. Dette er interessant å høre utfallet på Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.