Swingswong Startet 4.Oktober.2022 Del på Facebook Startet 4.Oktober.2022 Nå er det kanskje håp. Midt blant kuttene vil finansminister Trygve Slagsvold Vedum hjelpe anleggsarbeiderne. Han gir over en milliard til reduserte dieselavgifter og venter seg motstand i Stortinget. https://www.dagbladet.no/nyheter/dieselmilliard/77334984 Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 4.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2022 Nåja, de som selger drivstoff er flinke til å sette opp prisen, men trege med å sette den ned, så jeg er ikke for optimistisk. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Taskeladden Svart 4.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2022 Vedum er ett skinn jeg overhodet ikke har sansen for what so ever, så har null troen på at han klarer å få til noe som helst annet enn å heve lønn og komme med svada. Men han skal ha for forsøket, går det igjennom så blir det vel noe billigere å fyre dieselvarmer fremover. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
SveinHa Svart 4.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2022 Taskeladden skrev 20 minutter siden: Men han skal ha for forsøket, går det igjennom så blir det vel noe billigere å fyre dieselvarmer fremover. En femtiøring monner jo voldsomt på en literpris rundt kr 18... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Taskeladden Svart 4.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2022 SveinHa skrev 30 minutter siden: En femtiøring monner jo voldsomt på en literpris rundt kr 18... Nope. Men 17,50 er mindre en 18,00. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Kjetil1 Svart 4.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2022 Ja det er nettopp den holdningen politikere forventer. Folk som tenker litt er bedre enn ingenting og er fornøyd, i stedet for å fortsette å rope "Hvor er resten"? Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Taskeladden Svart 4.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2022 Kjetil1 skrev 20 minutter siden: Ja det er nettopp den holdningen politikere forventer. Folk som tenker litt er bedre enn ingenting og er fornøyd, i stedet for å fortsette å rope "Hvor er resten"? Hvor får du det fra at jeg er fornøyd? Man må begynne en plass. Og har nok bekjente i anleggsbransjen jeg unner en jobb fremover, så alle monner drar. Men som jeg sa, vedum er en kødd, så tviler på det blir noe av i det hele tatt, alltid en dress med blyant som driter i suppen vår uansett. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
mortentr Svart 10.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2022 Innebærer ikke denne endringen i avgift også omsetningspåbud for biodiesel? Var slik jeg leste en artikkel om temaet. I så fall, enda bedre forhold for dieseldyr og annet morsomt? Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 10.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2022 Bre å investere i utstyr for tankrens ja. Kan fort bli god butikk av dette. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.