Jump to content

Edit History

TrawlerVestfold

TrawlerVestfold

Hei, kom over dette innlegget litt tilfeldig - her er det mye å snakke om. Tenker ganske likt, for meg er ikke båt bare følelser, det er et "redskap" også, det jeg mener er at man klarer ikke bruke den så mye at det forsvarer prisen for oss "dødelige". Min tanke er større båt for mindre penger og deling av driftsutgifter. Vi har leid ut hytter og biler innenfor delingsøkonomien og er godt vant med det. En trolig viktig utfordring med deling av båt kan være at soldagene vil man ut, så her må en avtale på plass. Min andre tanke er at et slik båtsameie er best med "ukjente" dvs man blir jo kjent, men slipper risikoen for et havarert gammelt vennskap. Interessant å diskutere videre, jeg har stor båtplass sentralt i Vestfold, er utdannet innen skips-faget og er ingen krangle-fant - og viktigst; jeg ønsker en større båt 50ft+ og har D5L

Clipper 52 Utvendig (9).jpg

Swift Trawler 50.jpg

170_855104974.jpg

TrawlerVestfold

TrawlerVestfold

Hei, kom over dette innlegget litt tilfeldig - her er det mye å snakke om. Tenker ganske likt, for meg er ikke båt bare følelser, det er et "redskap" også, det jeg mener er at man klarer ikke bruke den så mye at det forsvarer prisen for oss "dødelige". Min tanke er større båt for mindre penger og deling av driftsutgifter. Vi har leid ut hytter og biler innenfor delingsøkonomien og er godt vant med det. En trolig viktig utfordring med deling av båt kan være at soldagene vil man ut, så her må en avtale på plass. Min andre tanke er at et slik båtsameie er best med "ukjente" dvs man blir jo kjent, men slipper risikoen for et havarert gammelt vennskap. Interessant å diskutere videre, jeg har stor båtplass sentralt i Vestfold, er utdannet innen skips-faget og er ingen krangle-fant - og viktigst; jeg ønsker en større båt 50ft+

Swift Trawler 50.jpg

170_855104974.jpg

TrawlerVestfold

TrawlerVestfold

Hei, kom over dette innlegget litt tilfeldig - her er det mye å snakke om. Tenker ganske likt, for meg er ikke båt bare følelser, det er et "redskap" også, det jeg mener er at man klarer ikke bruke den så mye at det forsvarer prisen for oss "dødelige". Min tanke er større båt for mindre penger og deling av driftsutgifter. Vi har leid ut hytter og biler innenfor delingsøkonomien og er godt vant med det. En trolig viktig utfordring med deling av båt kan være at soldagene vil man ut, så her må en avtale på plass. Min andre tanke er at et slik båtsameie er best med "ukjente" dvs man blir jo kjent, men slipper uvennskap underveis. Interessant å diskutere videre, jeg har stor båtplass sentralt i Vestfold, er utdannet innen skips-faget og er ingen krangle-fant - og viktigst; jeg ønsker en større båt 50ft+

Swift Trawler 50.jpg

170_855104974.jpg

TrawlerVestfold

TrawlerVestfold

Hei, kom over dette innlegget litt tilfeldig - her er det mye å snakke om. Tenker ganske likt, for meg er ikke båt bare følelser, det er et "redskap" også, det jeg mener er at man klarer ikke bruke den så mye at det forsvarer prisen for oss "dødelige". Min tanke er større båt for mindre penger og deling av driftserfaring. Vi har leid ut hytter og biler innenfor delingsøkonomien og er godt vant med det. En trolig viktig utfordring med deling av båt kan være at soldagene vil man ut, så her må en avtale på plass. Min andre tanke er at et slik båtsameie er best med "ukjente" dvs man blir jo kjent, men slipper uvennskap underveis. Interessant å diskutere videre, jeg har stor båtplass sentralt i Vestfold, er utdannet innen skips-faget og er ingen krangle-fant - og viktigst; jeg ønsker en større båt 50ft+

Swift Trawler 50.jpg

170_855104974.jpg

• Create New...