Swingswong Startet 7.Oktober.2022 Del på Facebook Startet 7.Oktober.2022 (redigert) Jeg ønsker meg vindusvisker på vindu i midten. Det er ikke plass til motor nederst så vidt jeg kan skjønne. Har funnet mange motorer, men synes de virker store. Lineære motorer koster for mye. Innspill til løsning mottas. vinduet er til å åpne og er hengslet på venstre side. Redigert 7.Oktober.2022 av Swingswong (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 7.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2022 Du må borre hull i vinduet og sette pusseren i hullet. Motoren på innsiden. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Jens_P Svart 7.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2022 Antagelig er det herdet glass i vinduet, så borring er ikke tilrådelig. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Fantino Svart 7.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2022 Det er nesten håpløst å få til en fornuftig løsning på. Ville heller vært flittig med RainX eller tilsvarende, og evt polert rutene i kalesje da det også hjelper veldig. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 7.Oktober.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Oktober.2022 Har polert rutene med PlastX. De ser blanke ut, men håpløst å se ut av i forhold til et ordentlig vindu. Jeg tror nok ikke boring i vindu er smart. Tipper det knuser. RainX kan kanskje virke, men kjører sjeldent så fort at det blir noe vind, spesielt når det regner. Får forske litt mer på det. Kanskje sette på noe som enkelt kan klikkes av og på ved behov. Eller flytte til varmere strøk Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 8.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2022 Den eneste løsningen jeg kan se for meg er at du bytter ut det herdete glasset med laminert glass, og setter inn en manuell visker. Det er ikke kostbart å få laget et laminert glass og få boret hull til viskeren hos en glassmester. Spesielt et slikt glass som du har, som ikke er buet og helt rektangulært. En manuell visker blir selvfølgelig ikke det samme som en motorisert, men langt bedre enn ingen ting. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.