Sommer2022 Startet 7.Oktober.2022 Link til dette innlegget Startet 7.Oktober.2022 Hei, Båten er full av gamle messing inka skruer med plasthetter, og etter 35 år så knekker de bare en ser på dem;) Finnes det noe godt alternativ? Noen skruer som ser ok ut uten plasthette for eksempel? Jeg ser de fortsatt selges, men synes 10 kroner skruen er vel drøyt;) Link to post
Faxen Svart 7.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2022 Her er et forslag: MDP Supplies: Små & store plasthetter til skruer Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Jannmar Svart 8.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2022 (redigert) Sommer2022 skrev for 16 timer siden: Finnes det noe godt alternativ? Noen skruer som ser ok ut uten plasthette for eksempel? Pynteskiver ser helt OK ut, og du kan bruke hvilken som helst skrue med senkhode. Styrkemessig er Inkaskruer noe dritt og knekker lett ved montering og demontering da den øverste del av Inkaskruen er hul innvendig. Redigert 8.Oktober.2022 av Jannmar (see edit history) Link to post
Roger jo Svart 10.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2022 Sommer2022 skrev On 7.10.2022 at 19.13: eg ser de fortsatt selges, men synes 10 kroner skruen er vel drøyt;) jeg kjøpte messing skruer og tok jobben med å bore hul. med stativ går det som en lek. https://www.jula.no/catalog/verktoy-og-maskiner/tilbehor-til-el-verktoy/maskintilbehor/tilbehor-til-boremaskiner--skrutrekkere/boremaskinstativ-050044/ Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Cheyenne Svart 11.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2022 Wurth har hetter som passer rett i alle torx 20 spor. Vet ikke om de har andre farger enn hvit, du skulle gjerne hatt brune? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn