RTE Startet 7.Oktober.2022 Link til dette innlegget Startet 7.Oktober.2022 Hei. Jeg har en Husky R7 aluminiumsbåt. Jeg kjøpte denne lettere brukt i fjor og tok den akkurat opp etter ett år i vannet og er forundret over hvor ren den er. Ser knapt noe vekst av noe som helst. Glatt som en barnerumpe. Jeg har aldri hatt alubåt før og lurer på om det er derfor det er så rent, eller om det er bunnstoffet? Er det noen som vet hva slags bunnstoff som er levert på disse båtene? Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 7.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2022 Seajet 034 Emperor Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
RTE Svart 8.Oktober.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2022 Supert! Tusen takk :-) Sitér dette innlegget Link to post
snekkerbod Svart 8.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2022 Støtter Seajet. Eneste jeg har funnet som funker (og som er trygt) på alu. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.