Ting Tong Startet 8.Oktober.2022 Link til dette innlegget Startet 8.Oktober.2022 Er det noen som kjenner til denne typen kontrollboks for vribar propell? den er montert på ett prm 140 gir i fra 1976, jeg kan ikke finne hvorfor ikke trekkstangen beveger seg når jeg kjører koblingen frem og tilbake. Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 8.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2022 Groe og rur på selve propellen? Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Ting Tong Svart 8.Oktober.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2022 Båten er nettopp satt på sjø, propellen har vært åpnet og greaset, jeg tror at det ikke er kontakt mellom trekkstang og kontrollen, det er umulig å komme til for å se hva som er galt, så jeg prøver å finne ut hvilket type dette er så jeg kan få tegninger på denne modellen. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 8.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2022 Regner med det er rattomstyring? Har du sjekket om det er olje på rattpumpen? Sitér dette innlegget Link to post
Ting Tong Svart 9.Oktober.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2022 Ja, det er rattomstyring og det er olje på rattpumpen, alt utvendig på akslingen beveger seg som det skal. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.