Jump to content

Edit History

Rasundsbak

Rasundsbak

Takk for Aanderaa tipset. Jeg har sett disse tidligere. Jeg skal finne ut hvilken båttyper denne karen seiler. Nyttig!! Som du sikkert skjønte, så slo jeg fra meg Misilet. Klarer ikke slippe tanken på at det er mye fornuft i lang og tung kjøl. Misil eller Monsun. Begge typene facinerer meg. Fasongen de har under vannlinjen får man ikke til den prisen, på nyere båter. Det er mange som advarer meg mot disse 50 år gamle HR båtene, men jeg ser jo at folk stadig krysser Atlanteren i slike, eller iallefall sier de at de gjør det. Framtiden vil vise hva jeg bestemmer meg for til slutt. 

Rasundsbak

Rasundsbak

Takk for Aanderaa tipset. Jeg har sett disse tidligere. Jeg skal finne ut hvilken båttyper denne karen seiler. Nyttig!! Som du sikkert skjønte, så slo jeg fra meg Misilet. Klarer ikke slippe tanken på at det er mye fornuft i lang og tung kjøl. Denne fasongen får man ikke til den prisen, på nyere båter. Det er mange som advarer meg mot disse 50 år gamle HR båtene, men jeg ser jo at folk stadig krysser Atlanteren i slike, eller iallefall sier de at de gjør det. Framtiden vil vise hva jeg bestemmer meg for til slutt. 

Rasundsbak

Rasundsbak

Takk for Aanderaa tipset. Jeg har sett disse tidligere. Jeg skal finne ut hvilken båttyper denne karen seiler. Nyttig!! Som du sikkert skjønte, så slo jeg fra meg Misilet.

Rasundsbak

Rasundsbak

Takk for Aanderaa tipset. Jeg har sett disse tidligere. Jeg skal finne ut hvilken båttyper denne karen seiler. Nyttig!!

• Create New...