Fiskerkuni30knop Startet 12.Oktober.2022 Link til dette innlegget Startet 12.Oktober.2022 Jeg tror sikringen er gått til lanternene, siden jeg ikke får tent dem, noen som vet hvor sikringen kan sitte i en Quicksilver 630? Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 12.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2022 Der bør være enkelt å finne,kun ett bryterpanel i båten med en tilførsel 12 volt sjekk på baksiden av panelet med et multimeter Sitér dette innlegget Link to post
19 fot Svart 12.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2022 Fiskerkuni30knop skrev for 5 timer siden: noen som vet hvor sikringen kan sitte i en Quicksilver 630? Jeg kjenner ikke båttypen, men jeg vil anta sikringene befinner seg et sted langs ledningen. Ofte er sikringen i bryterpanelet. Det første du kan gjøre er jo som en annen har foreslått og se om du finner noe strøm før og etter bryteren. Jeg har selv opplevd at brytere har streiket etter en tid i salt miljø som det jo lett blir i båt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.