Jump to content

Hvor legge igjen 37 ft seilbåt i Trøndelag-Nordland?

ydalir

Recommended Posts

Vi planlegger å seile norskekysten over noen sesonger, med start sommeren 2023. Ser for meg å komme til Trøndelag, eller opp mot Brønnøysund, for så å legge igjen båten over vinteren. Enten på land er på vann. Jeg ser etter en trygg beskyttet havn, gjerne en marina med mulighet for ettersyn og vedlikehold. Seilbåt 37 fot  Noen som har noen tips?

Redigert av ydalir (see edit history)

Bodø havn benyttes en del av spesielt uenlandske seilere til overvintring for båten. Her er det tilgang på strøm etc.

Inne i indre havn (nedenfor Thon) ligger båtene veldig trygt og skjermet, og det er kameraovervåkning av området. Havnevesenet har også høy grad av tilstedeværelse og er vel stort sett innom bryggene daglig.

Takk for mange gode tips.. vi skal gå med familien med små barn fra Bergen, og vi ønsker ikke å stresse. Planen er å gå så langt nord vi kommer på fire uker. Så tar jeg båten vider alene til avtalt plass for opplag, så akkurat hvor er ikke så viktig. Trygg og god plass med mulighet for ettersyn er det som betyr mest

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...