semmern Startet 19.Oktober.2022 Del på Facebook Startet 19.Oktober.2022 Har en Marieholm MS20 med en MD1B og MS girkasse. I det siste har båten gått dårligere enn den har pleid for et gitt turtall, lurer på om det kan være girkassen som slurer. Motoren går godt og har god kompresjon. Noen som har vært borti dette før? Ser det er vanskelig å finne deler til disse girene, men finnes det noen på Østlandet som evt overhaler disse kassene? Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 19.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2022 Jeg la ut på finn et msb gear jeg fikk til overs når jeg kjøpte en delemotor send meg PM så finner vi ut om det passer Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 19.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2022 Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 20.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2022 Søk opp Helge kallestad på Facebook, han driver penta mekaniske i haugesund eller der om kring. Jobbet med disse kassene i haugevis med år og produserer deler som er utgått fra Volvo. Han hjelper deg. Han har glemt mer enn andre har lært om gamle volvokasser. Knalltrivelig fyr også. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.