Lars H.
Ja ja, - så er det tid for vinterdepresjon igjen. Igår ble Trudelutt løftet på land. Nå er det bare å få vinterkonservert henne, pakket henne inn og betalt vinteropplaget.
Men jeg skal ikke klage på årets sesong, 111 overnattingsdøgn, hvorav 104 på sammenhengende ferie på den svenske vestkysten.
Her er det høytrykkspyling på gang, men det var ikke mye å fjerne, jeg tror jeg dropper stoffingen til våren.
Så var det den nifste turen dinglende i stroppene, men det gikk som det har gjort siden 1987, - helt fint.
Og der var hun på plass.
Rur'n under roret var omtrent det eneste av rur på hele båten, kanskje 10 - 20 rur under kjølen også.
Propellen (stoffet) helt uten rur! De nye flapsene (aluminium) ble grunnet med etch primer før noen lag med 2-komp epoxy før stoffing i våres. Resultatet er jeg godt fornøyd med.
Greit med godt strømopplegg. Prisen følger dagens pris. Jeg kan slå av og på strøm fra PC/mobil hjemmefra.
Og sannelig, jeg trengte ikke å vente lenge på fakturaen for opptak og opplag, den kom idag med 14 dagers betalingsfrist, greit å være "fattig" pensjonist!