Ivo. Startet 22.Oktober.2022 Link til dette innlegget Startet 22.Oktober.2022 Hei, Er en Ramin 785 samme båt som en Skagerrak 800? Og jeg er nysgjerrig på hvor Ramin 785 ble bygget og om dette selskapet fortsatt eksisterer. Takk på forhånd. Hilsen Ivo from the Netherlands Sitér dette innlegget Link to post
Seigmann Svart 22.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2022 Arendal Båtbyggeri bygde disse båtene mener jeg. Skal være samme båt som Skagerrak 800. Jeg hadde en slik for flere år siden, som ble solgt til Nederland?. Sitér dette innlegget Link to post
Ivo. Svart 22.Oktober.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2022 takk for informasjonen. tilfeldigvis denne båten? Sitér dette innlegget Link to post
Biam1 Svart 23.Oktober.2022 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2022 Ja, samme båten. Er var Furre båtbyggeri på utsiden av Arendal som var det første båtbyggeriet som produserte Ramin 785. Det var de som lanserte den på begynnelsen ab 80-tallet. Veldig god båt som tåler stor motor og fartspotensiale rundt 20 knop med stor motor.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.