Jump to content

Edit History

Careka

Careka

Takker for svar,  skal sjekke for deler her i Alemerimar,  som vi kom til i dag.  å. motoren er fra 2001.  og var nesten ikke brukt. før den ble flittig brukt i 2016-2017. da vi var i caribien.  så har den hengt tørt igjen til i år,  da vi seiler igjen.

har også med en liten el motor,  som brukes. når vi ikke trenger fart og frakte tungt.

Men. finner eg ikkje deler her nede. så  håper eg å få tak i noen i norge. da vi er hjemme for JUL.

---

det er inne i handtaker det slipper.  når man skal tilbake i nøytral. og prøve å gå i revers.

Jeg stopper den i gir fremover,  og så av med lokket og bruker hånden  på girhjulet for å få den i fri,  så eg kan starte igjen.

Så kjenkt og jeg kan få det fiksa.  tror motoren har mye. godt liv igjen ennå.

Det er jo en 15hk. nå. da plata ble fjernet før turen til Caribien.

Careka

Careka

Takker for svar,  skal sjekke for deler her i Alemerimar,  som vi kome til i dag.  å. motoren er fra 2001.  og var nesten ikke brukt. før den ble flittig brukt i 2016-2017. da vi var i caribien.  så har den hengt tørt igjen til i år,  da vi seiler igjen.

har også med en liten el motor,  som brukes. når vi ikke trenger fart og frakte tungt.

Men. finner eg ikkje deler her nede. spm håper eg å få tak i noen i norgen. da vi er hjemme for JUL.

---

det er inne i handtaker det slipper.  når man skal tilbake i nøytral. og prøve å gå i revers.

Jeg stopper den i gir fremover,  og så av med lokket og bruker hånde på girhjuler for å få den i fri,  så eg kan starte igjen.

Så kjenkt og jeg kan få det fiksa.  tror motoren har mye. godt liv igjen ennå.

Det er jo en 15hk. nå. da plata ble fjernet før turen til Caribien.

• Create New...