Jump to content

Edit History

Code0

Code0

Seilbåten ligger i boblehavn i vinter, for første gang dropper jeg varme ombord. Tømt eller glycolfylt det som kunne fryse. Ingen strømstøtte i havna, og kompressoren bruker mye strøm, som vil bli avregnet til våren. Så jeg kutter ut eget forbruk i båten i vinter. Vanligvis har jeg 60 W varmekolbe under motor og 400 W termostatstyrt panelovn på laveste temperatur.

Code0

Code0

Seilbåten ligger i boblehavn i vinter, for første gang dropper jeg varme ombord. Tømt eller glycolfylt det som kunne fryse. Ingen strømstøtte i havna, og kompressoren bruker mye strøm, som vil bli avregnet til våren. Så keg kutter ut eget forbruk i båten i vinter. Vanligvis har jeg 60 W varmekolbe under motor og 400 W termostatstyrt panelovn på laveste temperatur.

Code0

Code0

Seilbåten ligger i boblehavn i vinter, for første gang dropper jeg varme ombord. Tømt eller glycolfylt det som kunne fryse. Ingen strømstøtte i havna, og kompressoren bruker mye strøm, som vil bli avregnet til våren. Så keg kutter ut eget forbruk i båten i vinter.

Code0

Code0

Seilbåten ligger i boblehavn i vinter, for første gabg dropper jeg varme ombord. Tømt eller glycolfylt det som kunne fryse.

• Create New...