Jump to content

Edit History

Okkaby

Okkaby

Ligger med landstrøm som får strømstøtte, siden det kommer fra privat bolighus. så blir å ha frostvakten på i motorrommet som vanlig. Vanntanker tømmes, og septik tømmes samt det fylles litt frostveske i, siden jeg skal jobbe i båten i vinter og da må kunne bruke dassen, om det er nødvendig.

VV bereder får stå med vann å landstrøm. Trekker veldig lite, når det ikke er noe forbruk.

Men kutter nok ut varme å avfukter i forskipet i år.

Får kjøre igang dieselvarmer når jeg er i båten, å tørke ut litt i båten.

Motor gjøres det ikke noe med, da denne blir kjørt driftvarm min 1 gang pr måned.

@NilsPils Du får sjekke Black Friday, alle eksperter mener jo det skal bli tidenes black friday, siden butikker ligger inne med alt for mye på lager, å kjøpelysten er mye mindre enn normalt. Så kan komme bra tilbud på batterier du trenger.

Okkaby

Okkaby

Ligger med landstrøm som får strømstøtte, siden det kommer fra privat bolighus. så blir å ha frostvakten på i motorrommet som vanlig. Vanntanker tømmes, og septik tømmes samt det fylles litt frostveske i, siden jeg skal jobbe i båten i vinter og da må kunne bruke dassen, om det er nødvendig.

VV bereder får stå med vann å landstrøm. Trekker veldig lite, når det ikke er noe forbruk.

Men kutter nok ut varme å avfukter i forskipet i år.

Får kjøre igang dieselvarmer når jeg er i båten, å tørke ut litt i båten.

Motor gjøres det ikke noe med, da denne blir kjørt driftvarm min 1 gang pr måned.

• Create New...